Udskydelse af Generalforsamling 2020

Kære medlem,

Formandsskabet, næstformand og formand, har her til aften efter rådgivning fra Aarhus Kredsen besluttet at udskyde generalforsamlingen grundet den eskalerende situation i forbindelse med Covid-19/Corona.

Selvom myndighederne ligenu kun fraråder forsamlinger på over 1000 oplever vi at de daglige stramninger kun går i én retning. Da vi ved at aflyse den 18/3 allerede nu forhåbentligt kan undgå en række omkostninger som vi vil hænge på ved en senere aflysning vælger vi at tage beslutningen allerede nu.

Jvf. vores vedtægter skal generalforsamlingen afholdes senest inden udgangen af april. Aarhus Kredsen har sagt god for udsættelsen så længe en generalforsamling afholdes snarest muligt også selvom det måtte blive efter april..

Vi håber på at der er er faldet lidt ro over situationen i Danmark når vi når en måned længere frem og forventer derfor i første omgang at kunne afvikle en ny generalforsamling den 22. april 2020 samme tid og sted. Vi melder nyt ud om generalforsamlingen umiddelbart efter påske.

ÅBNING af vand

Alle medlemmer bedes senest fredag den 20/3 have lukket for deres haner i brøndene.

I weekenden 21.-22. tester vi hoved- og stikledninger hvorefter vandet lukket igen frem til lørdag den 28/3, hvor vi åbner for vandet.

Håber at se så mange af som muligt til flaghejsningen den 29/3 kl. 10.00.

Dino og Kasper